Pielęgnacja z Dr. Ireną Eris

Dzisiaj przygotowałam dla Was krótki wpis o kosmetykach marki Dr. Ireny Eris. Na początku chciałabym podkreślić, że bardzo cenie kosmetyki tej marki przede wszystkim za jakość, ale też za duży ich wybór. Mogę śmiało stwierdzić, że stosowanie ich z całą pewnością poprawia stan skóry
 i w krótkim czasie są widoczne efekty.




1.  Mleczko do demakijażu CLEANOLOGY




Cena: 50 zł

Mleczko nadaje się do każdego rodzaju typu skóry. Nie podrażnia, dogłębnie oczyszcza zatkane pory, skóra twarzy jest nawilżona, a zarazem odżywiona dzięki zawartym w nim maśle kakaowym.
W mleczku jest zawarta również frakcja ze złotej algi oraz wosk z oliwek.

2. Płyn do makijażu CLEANOLOGY





Cena: 50 zł

Płyn do demakijażu stosuję po umyciu twarzy mleczkiem. Doskonale usuwa makijaż a skóra jest bardzo gładka i miękka w dotyku. Nie pozostawia tłustej warstwy. Uważam, że mleczko wraz
z płynem tworzą duet idealny. Płyn nie wysusza skóry oraz nie podrażania okolic oczu. Zapewnia optymalne nawilżenie oraz jest zauważalna poprawa stanu skóry twarzy.

3. Emulsja VitaCeric, Witalizująca/Energetyzująca na dzień/noc





Cena: 85 zł

Moje ,,must have" w codziennej pielęgnacji, zarówno na dzień jak i na noc. Stosowanie tych kremów znacznie poprawiło kondycje mojej skóry twarz, przebarwienia są mniej widoczne, dzięki zawartej
w kremie witaminie C, skóra staje się dogłębnie nawilżona i odżywiona. Cera wygląda zdrowo
i promiennie co jest bardzo istotne gdy chcemy aby nasza skóra wyglądała zdrowo.



Każda z nas lubi być zadbana, ładnie ubrana czy też mieć ładnie wykonany makijaż, ale niestety
 nie jesteśmy w stanie wszystkiego ukryć, dlatego poprawa pielęgnacja skóry twarzy jest bardzo ważna w codziennych naszych rytuałach. :)

Wszystkie te kosmetyki zostały mi polecone przez eksperta ds. pielęgnacji i makijaży w salonie Douglas, i okazały się być strzałem w dziesiątkę dla mojej skóry!


Ola




Komentarze

Popularne posty