Ready to go !

Większość osób twierdzi, że Nowy Rok to dobry czas na zmiany, robimy wtedy postanowienia noworoczne oraz chcemy spełniać swoje marzenia. Niektórym udaje się je zrealizować dążąc do wyznaczonego celu, ale również są osoby, którym brakuje odpowiedniej motywacji i cały czar postanowień pryska. Ja natomiast uważam, że odpowiednim momentem na realizację postanowień czy też marzeń jest wiosna! Moment w którym świat zaczyna się budzić do życia, pojawiają się piękne przebiśniegi i z dnia na dzień otrzymujemy coraz to więcej pozytywnej energii, a perspektywa zbliżającego się lata daje idealnego kopa do działania. Tak więc się stało, ja wraz z moją przyjaciółką, Agatką postanowiłyśmy założyć bloga! Jednak wcale niebyło to takie proste, ponieważ Agata była dość sceptycznie nastawiona do tego pomysłu i nie wydawało jej się to dość realne, ale właśnie kiedy już udało mi się ją przekonać i przedstawić same pozytywny prowadzenia bloga powstało nasze wspólne ,, dziecko”. Nikt z nas nie przypuszczał, że wybór tła, motywu czy też dobór odpowiedniej czcionki sprawi tyle radości oraz będzie tak istotnym elementem, każda zmiana wymagała odpowiedniego przemyślenia. Ja wraz moją przyjaciółką mamy taka cicho nadzieję, że nasz blog zostanie przez Was pozytywnie odebrany i czytanie postów stanie się tylko czystą przyjemnością. 
Na blogu będą pojawiać się posty związane z urokami życia codziennego , modą i urodą, nie zabraknie również recenzji naszych ulubionych książek. J


Ola

Komentarze

Popularne posty