W roli głównej laura mercier!

Dziś postanowiłam w kilku słowach przedstawić Wam puder sypki marki Laura Mercier. Zapraszam.





Opis producenta : 
Niewiarygodnie lekki, transparentny i jedwabisty puder utrwalający. Kosmetyk zawiera najdrobniejszy francuski talk, który ma wyjątkowe właściwości odbijające światło. Nadaje efekt miękkich konturów oraz optycznie wygładza drobne linie i niedoskonałości. Gwarantuje całodzienną trwałość makijażu. Idealny dla wszystkich rodzajów skóry. Testowany dermatologicznie i alergologiczne. Nie zatyka porów.






Moje opinia:

Jestem posiadaczką cery tłustej, utrwalenie makijażu jest dla mnie czynnością rutynową, ponieważ bez tego makijaż nie utrzymałby się na mojej twarzy. Używałam różnego rodzaju pudrów od najwyższej półki do tej niższej. Każdy  posiadał swoje wady i zalety lub nie sprawdzał się kompletnie. Puder Laura Mercier jak na razie jest moim wielkim odkryciem, na ten moment mogę śmiało nazwać go ideałem. Jest bardzo lekki, nie zatyka porów, a co najważniejsze zakrywa je. Również muszę wspomnieć o tym, że w składzie pudru znajdziemy talk francuski, który wygładza niedoskonałości oraz krzemionkę, która pochłania sebum co również jest bardzo widoczne i sprawia, że moja twarz jest matowa na wiele godzin. Puder jest bardzo drobno zmielony. Myślę, że jedynym minusem może być cena, ale wydajność tego pudru jak i pozostałe zalety sprawiają, że opłaca się go kupić!  Puder jest dostępny m.in w drogerii Douglas, gdzie czasami możemy go upolować  w promocyjnej cenie.




Cena : 215 zł


A wy macie już swoje opinie na temat tego produktu? 


Ola


Komentarze

Popularne posty