Szybki sposób na poprawę humoru !!!

Hello Saturday!!!

       Listopad osobiście nie jest moim ulubionym miesiącem, jedynie kojarzy mi się z jesienną chandrą oraz złym samopoczuciem. Łóżko i ciepła herbata to jedyni przyjaciele, którzy w takie zimne, pochmurne dni mi towarzyszą! Ale nie jest to możliwe, aby tkwić w takiej ciągłej nostalgii, dlatego moim bardzo dobrym i sprawdzonym sposobem na poprawę humoru jest wysiłek fizyczny. Pobyt na siłowni sprawia, że zaczynam się czuć lepiej, endorfiny znacznie wzrastają i nawet zimne, deszczowe dni nie są w stanie tego zepsuć.





      Ja osobiście staram się być na siłowni dwa razy w tygodniu i wykorzystać ten czas na 100% zaczynając od szybkiej rozgrzewki przechodząc do zajęć skoncentrowanych na poszczególnych partiach ciała. Ćwiczenia  jak wcześniej wspomniałam poprawiają  humor ale również dbają o naszą sylwetkę oraz sprawiają, że zupełnie inaczej się czujemy. Paniom, które regularnie ćwiczą nie muszę mówić jaka to magia. Dzięki ćwiczeniom również możemy zyskać większą pewność siebie poprzez większą akceptacje  nas samych co jest tutaj bardzo dużym sukcesem oraz jesteśmy w stanie poznać zupełnie nowych, fajnych ludzi co również uważam za duży atut :) Na koniec kilka zdjęć z mojej ulubionej siłowni.








Piękny wystrój, który również urzeka :)








Biegamy, biegamy :)




 Dziewczyny, a Wam też to pomaga?



Aleksandra

Komentarze

Popularne posty