Trudne chwile!

Dziś siedząc wygodnie w fotelu i wpatrując się w telewizor nadeszła mnie myśl, że powinnam dodać nowy post i mimo braku czytelników na naszym blogu mogę śmiało stwierdzić, że to dobry pomysł.
W życiu człowieka pojawiają się różne chwile dobre i te złe, czasami wydaję mi się, że jest to taka wielka równoważnia która raz idzie w górę, a raz w dół, ale ważne jest to, aby w każdej danej Ci sytuacji wiedzieć jak się zachować i w pełni utrzymać poziom. Powiem wam szczerzę, że mi ostatnio ciężko utrzymać jakikolwiek poziom chyba z tego względu, że nie bardzo umiem sobie poradzić z emocjami jakie mi towarzyszą. Raz pojawia się złość, a raz uśmiech na twarzy, ale gdzieś w głębi mnie jest taka wielka niewiadoma.Obecnie możemy spotkać się duża ilością filmików czy też artykułów związanych z walką z samym sobą chodzi mi tu o poczucie własnej wartości czy samoocenę, która jest tu wyrocznią wszystkiego do momentu, kiedy nie uwierzymy w siebie w swoją wartość w to, że jesteśmy kimś wartościowym mogącym zaoferować sobie jak i innym dużo dobrego nie jesteśmy w stanie pokonać tej bariery, która  pojawia się w chwilach kiedy nasza równoważnia spada w dół. Wiele razy czytałam, że wszystko tkwi w naszej głowie, że jeżeli sami będzie mogli wytłumaczyć sobie po co to wszystko dzieję się i że każdy problem można rozwiązać nie możemy pójść dalej, stoimy w miejscu i powiem szczerze, że zgadam się z tą teorią bo sama wiem, że kiedy pojawiający problem przyjmę na chłodno analizując i szukając racjonalnego rozwiązania to zazwyczaj z  dużej chmury przychodzi mały deszcz. Ja osobiście jestem typem osoby, która nieustannie się przejmuje i zatruwa sobie w ten sposób życie, wiele razy obiecywałam sobie, że zacznę nad tym pracować i mimo wielu prób ciągle jest ten sam problem. Choć ostatnio wszystko idzie ku lepszemu. A o to wskazówki dla Was, które osobiście stosuję.

- Dogłębna analiza problemu.
- Głęboki oddech.
- Rozmowa z bliską osobą  ( jest to ważny element, pojawia się ulga).
- Spojrzeć w lustro i powiedzieć głośno patrząc sobie w lustro dasz radę!!!
- Wyciszenie.

             Mam nadzieję, że u Was w większości świeci słońce i pamiętajcie wiara czyni cuda, kto nie da rady jak nie My :)








                                                                                                                                               Aleksandra

Komentarze

Popularne posty